Har lite tråkigt ju nu så jag tänkte jag kunde lägga in lite bilder från julafon hemma hos min mamma och pappa.


Det var juldukat och fint av mig, fast duken blev inte så rak pga dåligt stryjärn



       Gottebordet hade jag också fixat i ordning, alla kakorna var bakade av mig



          Klockan 15.00 var det såklart Kalle och hans vänner på tv:n



     Våran hund Tess låg bara och sov genom hela dagens firande för hon är sjuk



         Julgranen var laddad till max, som det är varje år :)



           Systersonen Max blev lite utråkad efter maten i väntan på tomten...



         Tomten (pappa) kom till slut och Ines och Max var väldigt exalterade



                                      En massa paket blev det



           Mamma, Max och svågern Mårten...max gör sina paket ännu finare



                    Svågern Per, systerdotter Ines och min syster Jenny



                     den smått galna julnissen...min syster Sophie!



         Julklapps rivande på full gång....den blev många super bra klappar.







            Vi hade det väldigt trevligt sedan när vi åt risallamalta, Jenny var uppenbarligen road ;)

1 kommentarer

Lotta

27 Dec 2010 20:03

Så mysigt ni har det!

Kulatt se L-G och Monika, det var ett tag sen sist!

God fortsättning

från Lotta

Kommentera

Publiceras ej