Tema: Amore vincit omnia fall edition

Text: valfritt i profilbeskrivning

Färger: Svart/orange/ljusrosa/rosa

Typsnitt: Century gothic

Bilder: Bild för profil

Egenskaper: Vanlig meny, extra tab länkar, kontakt formulär, facebook profil länk, modefierad sökfunktion



OBS!!! eftersom denna design är gratis så förstår ni att det är absolut förbjudet att ta bort länken till min blogg.

Om du är intresserad utav göra denna design till din så gör du så här:

För att kunna packa upp filerna så behöver du t.e.x winzip eller winrar

1.Ladda ner den komprimerade filmappen och packa sedan upp den och spara filerna på din dator.



2.Kopiera koderna för stilmallen och alla kodmallarna och klistra in den i din blogg.

3.Ladda sedan upp bilderna till din blogg och ersätt dem i stilmallen och kodmallarna.
Bilderna som ska bytas i denna design är headern, navheader bilderna, facebook bild länken, entryheader bilden, profil bilden och rss bilden.



Har du några frågor så är det bara att höra av sig :)

 

2 kommentarer

gabriella

29 Sep 2011 19:39

Heej. när jag testa Amore vincit omnia fall edition så funka det bara på vissa ställen av min blogg så den ser jätte knäpp ut. jätte tacksam för svar eller hjälp! //Gabbizz

sandra

07 Nov 2011 16:36

hej ! :D

jättefin design verkligen, dock hittar jag inte riktigt hur jag kan ändra profilbilden till en på mig själv.. skulle vara jättesnällt om du skulle kunna förklara hur jag ska göra. Gärna via min mail, eller kommentera i min blogg ! tacksam för svar / sandra

Kommentera

Publiceras ej