Ja då sitter man här en lördag till och känner sig lite slö och tråkig av att inte vara ute och fest till det.
Var hos Linda i går fram tills klockan var 02.30 och spånade om logotyp och hemside design.
Och det hela blev väldigt lyckat, loggan blev färdig ställd i dag...så nu är det bara för mig att försöka mig på att tillverka den inne i Illustrator också, och runda liljer med path är inte riktigt min grej än så det blir trixigt.
Tänkte ta mig en dush nu och sedan sätta mig ner med loggan undertiden som jag tittar på "De två tornen".

xoxo Karin

3 kommentarer

Babypink

02 Sep 2009 07:47

Åhh va snällt sagt. Tack så mycket.

Ja hjälp kan man ju aldrig få för mycket utav. Det kommer jag absolut ha i åtanke. För din sida är grym.



Ha en grymt härlig onsdag.



J..

petra

02 Sep 2009 13:26

Svar: Jag har aldrig sagt något annat, tro det eller ej.

Simone

02 Sep 2009 19:33

Uppskattar otroligt mycket om du har tid/lust att hjälpa mig.

Jag vill och har jättelänge försökt mig på att göra två menykolumner, dvs. en på vardera sida om bloggen.

Jag har även lyckats med hjälp av designadinblogg, där det även står att menykolumn nr: 2 ska fastna och inte lägga sig över bloggen.

Detta gör mig fly förbannad och skitledsen, därför att när jag är klar med allt så öppnar jag bloggen i ett mindre fönster för att se hur det ser ut på en mindre skärm och då lägger den sig ändå över hela bloggen, vilket endast gör det jobbigt för läsarna.



Skulle du ha lust att förklara för mig vad felet är?

Vore super tacksam!

Kram Simone

Kommentera

Publiceras ej