3 kommentarer

Jenny

15 Dec 2009 13:52

Jag ska stressjulhandla den 23:e, vill du hänga på mig och Ellen?

Det blir nog både stan och Nova.



Kram Kram

tamara

28 Dec 2009 21:01

ååh vad fin din blogg blev! jättejulig verkligen, älskar headern, får verkligen julkänsla, synd att julen redan är över dock!



jag har kommenterat här & frågat om hjälp förut & undrar om du vill hjälpa mig med en snabb grej? (förlåt att jag är jättejobbig) HTML-kodering u know. har nästan fått till allt rätt, har nämligen flyttat upp tid & datum så att den ska ligga jämsides med rubriken men den gör inte riktigt det, den ligger kanske en cm ovanför rubriken & det är grymt störande. vetinte vart jag ska ändra vad, har lyckats minska mellanrummet något genom att ändra all padding på Entry headers till 0px på varje men det ligger inte fortfarande på samma dashade linje (kolla bloggen så förstår du)



skulle verkligen vara jättetacksam om du ville eller bara hade tid en liten sekund för att förklara lite hur man gör (om du själv vet) vore jättesnällt!



tacksam för svar i min blogg om det inte är för mycket begärt? kram!



hoppas förövrigt att du har haft en fin julafton!

tamara

29 Dec 2009 02:20

never mind! upptäckte hur man gjorde! ha de gött! kram!

Kommentera

Publiceras ej