Nu börjar den första tävlingen här och jag kommer ha tävling varje månad från och med denna.

Denna gången kan ni vinna showergel 300ml från Kings & Queens i någon av dessa underbara dofter:
Vanilla Pear, Cinnamon Orange, Mango, Lime, Myrrh, Jasmin, Honey och Pepper Bergamot


Allt ni behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva en kommentar till detta inlägget
och att ni skriver vilken doft ni vill vinna, svårare än så är det inte.....
Glöm inte att fylla i eran e-post adress så jag kan kontakta vinnaren sen.


Ni kan vara med i tävlingen fram tills kl. 20.00 den 1/3 och vinnaren blir kontaktad kort där efter.


Vinnare blev Linda från Skultuna, Grattis!!



5 kommentarer

//Linda

27 Feb 2009 17:09

Jag vill gärna vara med och skulle helst vilja vinna den med Jasmindoft :)

Mail: [email protected]

Anna

27 Feb 2009 23:19

Vill såklart testa denna nya serie av spännande showergel! Alla dofter lockar, Myrrh och Jasmine kanske lite mindre... Så överraska mig gärna :-)

Malin Sofia

28 Feb 2009 10:39

Hejsan, jag hittade din blogg via Christin, du hade kommenterat hos henne. Om du har lust kanske vi kunde börja prenumerera på varandras bloggar?

Jessica Anshagen

28 Feb 2009 12:49

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

Millah

28 Feb 2009 19:35

Jag är gärna med :)

Och jag skulle vilja testa alla men det går ju int.

Men mango skull jag nog vilja testa :)

Kommentera

Publiceras ej