Ja då var det en liten tävling på gång och denna gången är vinsten detta lilla kitt från Åhlens.

Så här gör ni för att vara med att och tävla!

  • Gör ett kort inlägg på din blogg där du berätta att du är med i denna tävlingen.
  • Kommentera här och berätta om du deltar i tävlingen.
  • Tävlingen pågår fram till Söndagen 11/4 klockan 22.00!



  • 4 kommentarer

    ida

    05 Apr 2010 16:05

    Jag är med!

    johanna

    05 Apr 2010 17:39

    jag är jättegärna med! :)

    skriver ett inlägg & en länk på min blogg nu :)

    Cissy

    06 Apr 2010 01:38

    Superkul, jag är med =)

    Jar skrivit ett inlägg i min blogg om det..

    tilda

    11 Apr 2010 11:49

    Hej!

    Självklart är jag med i tävlingen. Jag har även lagt upp ett inlägg i min blogg om tävlingen och länkat både till tävlingen, men också till din blogg. :)

    Kommentera

    Publiceras ej