Vill du se designen i sitt verkliga format, Klicka här

Tema: Totalt tjejig

Text: 2 bloggnamn/text i headern, profil beskrivning i menyn

Färger: cerise, ljusrosa,vitt, svart, blå/lila

Typsnitt: Century gothic, Posca mad trasherz, Pappo´s blues band

Bilder: 3 i headern, valfritt i profil beskrivningen

Blogg egenskaper: Skuggnings script bakom menyn, komentarer och inläggen, signatur, profil i menyn
och ändrad rss ikon.

Är du intresserad av denna design? Priset är 200 kronor

Vad får du?
En snygg välgjord design och jag hjälper dig att lägga in allt på din blogg och fyller i och ändrar namn/länkar m.m
d.v.s får allting att se snyggt och ordentligt ut.
 
Om du är intresserad utav denna design till din så gör du så här:

* Skicka ett mail till mig genom KONTAKTA MIG

* Skriv "Colorfull" i titeln så jag vet vilken design det gäller

* Ange adressen till din nuvarande blogg

* Skicka med bilder och texter du vill använda

* Ange också att du har förstått att designen kostar 200kr


 Läs HELA detta meddelande innan du
 skickar ett mail till mig är ni snälla.....

3 kommentarer

simone

30 Mar 2010 13:04

riktigt snyggt där gumman, gillar din stil! :)

jenna

12 Apr 2010 15:43

Har försökt skicka via kontakta mig mend e funkar inte så jag skriver här.

I hopp att du ser detta jag vill köpa denna design av dig för 200 kr kan du kontakta mig via mailen så jag vet att du har fått min kommentar

Erika

23 Mar 2012 07:33

Hej! Jag har fått lite problem med en blogg som du har gjort till mig. Behöver din hjälp? Kan du höra av dig är du snäll

Kommentera

Publiceras ej